Klachten procedure

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Arelia doet erg veel moeite om tevreden klanten te krijgen. Is er toch iets aan de hand dan horen wij dat dus heel graag van u!. Ook voor suggesties om onze service te verbeteren horen wij graag van U. Wij zijn een jong bedrijf en willen altijd verbeteren waar nodig.

U kunt ons bereiken via het contact formulier, of u kunt contact opnemen met:

Arelia.nl
Steegstraat 22
6133 AL,
Sittard
046-4111222
info@arelia.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Arelia.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).